"Yıl Sonu Mesajı"
Doğankent eğitim ailesi olarak akademik eğitimden sosyal, kültürel, sportif, sanatsal, teknoloji ve projeler alanına kadar eğitimin her alanında oldukça başarılı ve verimli bir Eğitim Öğretim yılı geçirdik.
Saygıdeğer İdarecilerimiz, Kıymetli Öğretmenlerimiz ve Sevgili Öğrencilerimiz,
Büyük bir azim, kararlılık ve koordinasyon içerisinde yürüttüğümüz 2025-2026 eğitim-öğretim yılını, planlanan hedeflerimize ulaşarak başarıyla tamamlamış bulunuyoruz.
İlçemizin eğitim çıtasını yükseltmek adına 13 okulumuzda yürütülen tüm akademik ve sosyal faaliyetler, eğitim ailemizin ortak paydada buluşmasının ve topyekûn bir gayretin neticesidir.
Kıymetli Öğretmenlerimiz,
94 öğretmenimizin yıl boyunca sergilediği meslek ahlakı, fedakarlık ve üstün görev bilinci, 734 öğrencimizin milli ve manevi değerlerle donanarak geleceğe hazırlanmasında en büyük güvencemiz olmuştur. Sınıflarımızda müfredatın ötesine geçerek, evlatlarımızın ruhuna ve zihnine dokunan, onları erdemli birer birey olarak yetiştirmek için emek veren her bir öğretmenimize şükranlarımı sunuyorum.
Sevgili Öğrencilerimize,
734 öğrencimizin eğitim-öğretim dönemi boyunca gösterdiği gayret, öğrenme iştiyakı ve elde ettiği başarılar bizler için büyük bir gurur vesilesidir. Almış olduğunuz karneler ve belgeler, sadece bir yıllık emeğin somut birer nişanesidir. Hak ettiğiniz bu yaz tatili dönemini; dinlenerek, kitapların rehberliğinde ufkunuzu genişleterek ve yeni döneme zinde bir başlangıç yapacak şekilde değerlendirmenizi temenni ediyorum.
Eğitimde süreklilik esastır. 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sorunsuz ve verimli bir şekilde neticelenmesinde emeği geçen okul müdürlerimize, şube müdürlerimize, öğretmenlerimize, velilerimize ve tüm paydaşlarımıza teşekkür eder, sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil dönemi dilerim.
Giriş: 25 Haziran 2026 | Güncelleme: 26 Haziran 2026 | Okunma: 151
Kaynak: Harsitvadisi.com
Bu karekodu kullanarak haberi telefonunuzda görebilir ve paylaşabilirsiniz.